Άνθρωποι μονάχοι

Γιάννης Καλαμίτσης

Υπάρχουν άνθρωποι που ζουν μονάχοι
σαν το ξεχασμένο στάχυ
ο κόσμος γύρω άδειος κάμπος
κι αυτοί στης μοναξιάς το θάμπος
σαν το ξεχασμένο στάχυ
άνθρωποι μονάχοι

Υπάρχουν άνθρωποι που ζουν μονάχοι
όπως του πελάγου οι βράχοι
ο κόσμος θάλασσα που απλώνει
κι αυτοί βουβοί σκυφτοί και μόνοι
ανεμοδαρμένοι βράχοι
άνθρωποι μονάχοι

Άνθρωποι μονάχοι σαν ξερόκλαδα σπασμένα
σαν ξωκλήσια ερημωμένα, ξεχασμένα
άνθρωποι μονάχοι σαν ξερόκλαδα σπασμένα
σαν ξωκλήσια ερημωμένα, σαν εσένα, σαν εμένα...

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

!!!!!!! ΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!
Τέτοια κάνεις ΕΕΕΕΕΕΕ!!!!! Σκατόπαιδοοοοοοο!! Στο δωμάτιό σου γρήγοοορα!!!
(Και μεις έχουμε μέηλ)
Δεν το πιστευω....και φωτό???
Σκατόπαιδο!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Αντε τωρα να δούμε σε πόσους θα στείλεις μέηλ...
Ε! καλά εγώ δεν θα το μάθω βέβαια..

Simple Man είπε...

Ανώνυμος/η
Αν πιστεύεις οτι κάτω από τα γραπτά αυτών των ανθρώπων ταιριάζουν τέτοια σχόλια συνέχισε.
Αν πάλι οχι πάρε το κουβαδάκι σου και παίξε σε εκατομμύρια σελίδες κουβαλώντας την ανωνυμία σου.
Αν πάλι υπάρχει κάτι προσωπικό, παίζω κάθε είδους παιχνιδάκι από επιτραπέζιο μέχρι και ηλεκτρονικό, και γι αυτό το mail είναι πάντα στη διάθεσή σου....
Στο καλό...

Ανώνυμος είπε...

OK Τα ταπεινά μου συγνώμη σε σας
και στους πραγματικά σπουδαίους δημιουργούς Δεν υπήρχε πρόθεση παιχνιδιού. Ούτε κατά διάνοια μη σας περάσει απ το μυαλό.
Λάθος μου ίσως γιατί απαντήσατε από ευγένεια βεβαιως.
Παίρνω το κουβαδάκι μου και φεύγω

ΥΓ μιας και δεν θα τα ξαναπούμε να σας θυμήσω ότι προφίλ στη σελίδα σας δεν εχει ούτε μέηλ. :)
Καλό σας βράδυ
αν θέλετε σβύνετε τα ανόητα σχόλια μου να μην χαλούν τη σελίδα;